Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 14.11.2018, 21:37

Фурсівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Школа сьогодні [136]
Загальношкільні події, заходи,конкурси
Школа і сільська громада [29]
Події, що пов'язують школу і село
Методична робота [18]
Семінари, конференції, зустрічі вчителів
Подорожі [10]
Подорожі учнівських та педагогічного колективів
Дотик до прекрасного [25]
Поїздки до театрів, музеїв, виставкових залів, художніх галерей
Працюємо разом! [41]
Предметні декади, тижні [74]
Спортивні новини [23]
Спортивні події: змагання, свята, уроки, спартакіади
Новини початкової школи [10]
Шкільні свята [33]
Висвітлюють всі свята, які проводяться у школі
Виховна робота в школі [24]
Висвітлюється робота по вихованню школярів, робота шкільного самоврядування
Перемоги та нагороди [11]
Висвітлюються перемоги у конкурсах, змаганнях, олімпіадах, проектах
Електронні підручн
 
 
 
 
 
 

Вивчаємо інформатику
Архів записів
Форма входу
Block content

МО класних керівників

 

Проблема:"Спільна  робота  вчителів  та  сім’ї  по  вихованню  в  учнів  свідомої  дисципліни,  культури  поведінки,  духовності  та  милосердя через впровадження інновацій у виховний процес"

Завдання та основні напрямки роботи:

- забезпечення, засвоєння й використання найраціональніших методів і прийомів виховання;

- постійне підвищення рівня методичної підготовки;

- обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;

- виявлення, пропаганда та здійснення нових підходів до організації виховання;

- створення умов для самоосвіти вчителів і здійснення керівництва творчою діяльністю;

- забезпечення постійного засвоєння сучасної педагогічної теорії та практики.

Якісний склад класних керівників Фурсівської ЗОШ І-ІІІ ступенів у 2017-2018 н.р.

Голова ШМО класних керівників Фурсівської ЗОШ І-ІІІ ступенів -  Соболь Наталія Анатоліївна


Класні колективи школи

 

1-А клас,класний керівник Вдовика Ірина Василівна

 

1-Б клас, класний керівник Панько Галина Вікторівна

2-А клас, класний керівник Гапоненко Наталія Дмитрівна

2-Б клас, класний керівник Єрмакова Ольга Віталіївна

3-А клас, класний керівник Утевська Тамара Іванівна

3-Б клас, класний керівник Чернієнко Світлана Степанівна

 

4 клас, класний керівник Дячек Тетяна Петрівна

5 клас, класний керівник Волик Людмила Станіславівна

  6 клас, класний керівник Єжова Тетяна Володимирівна

7 клас, класний керівник Кандзьоба Ольга Михайлівна

8 клас, класний керівник Сідало Ольга Яківна

9 клас, класний керівник Пешехонова Оксана Вікторівна

10 клас, класний керівник Гапоненко Василь Миколайович

11 клас, класний керівник Ярошенко Олена Миколаївна

           Новій Україні потрібна нова школа, а новій школі – новий учитель, який поєднує в собі високу духовність і педагогічну майстерність, що формується і вдосконалюється протягом практичної роботи в школі. Майстерність вихователя не мистецтво, а спеціальність, якій треба навчатись. Наявності професійних знань, педагогічних навичок і вмінь занадто мало, щоб учитель міг дійсно заволодіти серцями своїх вихованців і повсякденно впливати на їхню діяльність і поведінку, на їхнє самовиховання. Щоб це відбулося йому потрібно бути яскравою особистістю. В цьому і полягає головна специфіка педагогічної праці. «Золоте зерно душі» кожної дитини потрапляючи на родючий грунт національного виховання дає пагони добра, правди, гідності, гордості.

На виконання плану роботи школи, плану роботи методичного об’єднання класних керівників, протягом 2016-2017 навчального року у школі було організовано роботу методичного об’єднання класних керівників 1-11класів.

Одне з ключових питань діяльності закладу сьогодні – це методична робота з класними керівниками, головне завдання якої полягає в розвитку сучасного педагогічного мислення класного керівника, підвищенні його мотивації на самоосвіту, формуванні в педагога якостей інноваційної особистості. Робота методичного об’єднання здійснювалася згідно розглянутого і затвердженого плану роботи МО на даний навчальний рік.

              Виховання учнів нашої школи здійснюється в контексті національної і загальнолюдської культури, охоплює весь навчально-виховний процес, ґрунтується на свободі вибору мети життєдіяльності та поєднує інтереси особистості, суспільства, держави та нації.

Згідно з Основними орієнтирами виховання учнів у процесі поетапної реалізації класні керівники нашої школи керуються особистісно-орієнтованим підходом до інтересів, потреб, здібностей, нахилів кожного учня, тим самим створюючи умови для вдосконалення на основі національних та загально-людських цінностей. Виходячи з того, що дитина є суб’єктом виховного процесу, створюють умови для осмислення суті моральних правил і норм, їх доцільність, добровільність їх сприйняття.

В  школі  14 класів, тому працює одне методичне об’єднання  класних керівників, до роботи залучаються також практичний психолог, педагог-організатор, бібліотекар, керівники гуртків, вихователі ГПД. У своїй більшості вони беруть активну участь в роботі методичного об’єднання: виступають з повідомленнями, діляться досвідом практичної роботи, проводять відкриті години спілкування, здійснюють самооцінку й оцінювання роботи колег.

            Методична проблема над якою працювало МО класних керівників: «Розвиток творчого потенціалу класного керівника та його вихованців шляхом впровадження інформаційно - комп’ютерних технологій».

У 2016-2017 навчальному році члени МО працювали над розв’язанням таких завдань:

  • Посилення практичної спрямованості виховного процесу з метою формування всебічно розвиненої особистості учня;
  • впровадження виховних систем в учнівських колективах, як спосіб організації життєдіяльності учнів;
  • психолого-педагогічне проектування рівнів інтелектуального, соціального і духовного розвитку учнів у класному колективі;
  • підвищення професійної майстерності класних керівників.

Проведено 4 засідання методичного об′єднання класних керівників на яких розглянуто такі питання:  "Стратегічні напрямки виховання у вимірах сьогодення"  "Про планування виховної роботи на 2016-2017 навчальний рік", "Правове виховання учнів у сучасній школі", "Формування у школярів високої громадянської активності та національно-патріотичної свідомості", "Удосконалення родинного виховання учнів".  

У роботі методичного об’єднання значна роль відводиться роботі соціально-психологічної служби. Її мета: ознайомити класних керівників із найбільш важливою актуальною інформацією з питань педагогічної теорії, психологічними проблемами різних вікових категорій, допомогти знайти вихід з різних педагогічних ситуацій. 

 

На нинішньому етапі розвитку школи класні керівники використовують в роботі нові виховні технології. Відмовившись від традиційних засідань  впроваджують інноваційні форми, методи, засоби і технології, які дають змогу активізувати особистісний потенціал, створити умови для пошукової дослідницької діяльності.

 Програми виховної роботи, за якими працюють класні керівники:

1-4класи."Віночок вити - життя любити".Єрмакова О.В.,  Гапоненко Н.Д.,        Утевська Т.І.,  Чернієнко С.С.,  Дячек Т.П.,   Панько Г.В., Вдовика І.В.

5 кл.«7 сходинок до успіху» ВоликЛ.С.

6 кл. "Особиста гідність. Безпека. Громадянська позиція" Єжова Т.В.

7кл."Бути патріотом" Кандзьоба О.М.

8кл. "Пізнай самого себе і стань краще" Сідало О.Я.

8 кл." Ключі до успіху" Пешехонова О.В.

10кл. "."Гармонія в собі - гармонія в суспільстві" Гапоненко В.М.

11кл."Гармонія в собі - гармонія в суспільстві" Ярошенко О.М.

Серед найпоширеніших й найефективніших форм можна виділити:

  • Тренінги;
  • Психолого-педагогічні семінари;
  • Ділові, рольові ігри;
  • Методичні фестивалі, посиденьки;
  • Конференції;
  • Майстер-класи

В усіх класах проводились відкриті виховні заходи, на яких були присутні колеги, педагоги - організатори, соціальний педагог, шкільний психолог, бібліотекар та заступник директора школи з виховної роботи.

Бібліотекар школи Труш К.М. презентувала викладку літератури новинок у виховній роботі з учнівськими колективами, з батьками та з активом класу.

Проведені заходи  засвідчили, що більшість педагогів працюють на перспективу, з урахуванням позитивних зрушень в учнівських колективах, спрямовуючи свою практичну діяльність на підготовку особистості до успішної життєдіяльності.

           Згуртуванню учнів класу в єдиний дружній колектив сприяє робота з організації учнівського  самоврядування. Через систему роботи з учнівським самоврядуванням учні мають можливість розвивати свої організаторські здібності, почуття відповідальності, ініціативи. Робота налагоджена таким чином, що кожен учень має доручення (постійні, тимчасові). У класах створена система самоврядування. Члени учнівського самоврядування є ініціаторами багатьох виховних заходів та акцій, що проводяться в школі.

             Значну увагу класні керівники приділяють виконанню заходів шкільних Програм: превентивного виховання, громадянського виховання, військово-патріотичного виховання, запобігання насильства в родині, екологічного виховання, програми громадсько-активної школи. У рамках програми громадсько-активної школи протягом навчального року в учнівських колективах впроваджувалися проекти:

1-4 класи «Мій клас»;

5-6 класи «Мій край – моя Батьківщина»;

7-8 класи «Здоровий генофонд села»;

9-11 класи «Захист прав дітей у нашій державі»;

5-11 класи «Презентуємо учнівське самоврядування».

Аналіз роботи МО класних керівників протягом 2016-2017 н.р. дає підставу зробити висновок, що завдання, які були поставлені перед членами МО в основному виконані.

В 2017-2018н.р. МО налічує 19 чоловік. Виходячи з Основних орієнтирів виховання учнів, класним керівникам в поточному навчальному році особливу увагу слід звернути на такі моменти:

  • 1)у початковій школі:
  • корекцію недоліків у поведінці учнів;
  • розвиток внутрішкільних етичних норм моралі;
  • усвідомлення поведінки, вміння передбачати результати поступків;
  • 2)у основній школі:
  • розвиток реальної самооцінки, розуміння учнем самого себе;
  • розвиток здатності учнем ставити мету, усвідомлювати засоби її досягнення, використовуючи свої можливості;
  • випускникам допомогти у визначенні індивідуального професійного плану та життєвого самовизначення.

Виховний процес вимагає тісного зв’язку класних керівників з сім’єю. На це слід звернути особливу увагу тому, що в роботі їхній цього бракує.

План роботи методичного об’єднання класних керівників на 2017-2018 навчальний рік

 І засідання (організаційне) "Стратегічні напрямки виховання" 04.09.2017

1. Результати виховної роботи у 2016 - 2017 навчальному році.

2. Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2017-2018  н. р.

3. Затвердження плану роботи шкільного МО класних керівників на 2017-2018 н. р.

4. Обмін досвідом: «Планування виховної роботи з класним колективом».

5. Огляд літератури з проблем виховної роботи

Робота між засіданнями

1. Затвердження планів виховної роботи.

2. Консультації з питань виховної роботи для класних керівників.

3. Оформлення класних куточків .

4. Складання та затвердження соціальних паспортів класів.

5. Організація самоврядування в класі та школі

6. Участь у заходах запланованих на вересень-грудень .

7. Участь у місячнику «Живи, книго»

8. Поповнення картотеки. Поновлення списків дітей пільгових категорій,

дітей з девіантною поведінкою

9. Відвідування виховних заходів класних керівників.

10. Психолого – педагогічний семінар на тему «Соціально-психологічна профілактика серед підлітків»(ІІІ тиждень жовтня)

11.Круглий стіл «Конфлікти у школі та шляхи їх вирішення» (ІІ тиждень листопада)

ІІ засідання: Інноваційні методи і технології у вихованні 03.12.2017

1. Тренінг «Інновації в сучасній освіті».

2. Проведення консультації з проблеми «Ідеали сучасної молоді. Чому це важливо знати?»(шкільний психолог0

3. Організація системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків шкільного віку на основі гуманізації сучасної школи.

4. Психолого-педагогічні основи спілкування з дітьми. Виявлення учнів схильних до правопорушень.

5.Круглий стіл. Вчитель і проблема дисципліни, або як прийнято відповідати на неприйнятну поведінку учня.

Робота між засіданнями

1 .Виготовлення дидактичних матеріалів для виховання культури поведінки в учнів.

2. Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються.

3.Участь у шкільних конкурсах, тематичних тижнях.

4. Збір літературних новинок щодо інновацій у вихованні.

 

ІІІ засідання: Формування у школярів активної життєвої позиції. Громадянське виховання, нові методи та форми роботи (березень)

1. Громадянське виховання як соціально-педагогічна проблема сучасності.

2. Форми та методи формування  активної життєвої позиції  школярів.

3.Організація спільної роботи педагогів, батьків, учнів.

4. Огляд методичної літератури, нормативних документів з даного питання.

Робота між засіданнями

1.Провести виховні заходи щодо профілактики правопорушень серед дітей та підлітків

2 . Провести анкетування «Рівень вихованості учнів».

3. Переглянути соціальні паспорти, внести зміни.

4.Участь у шкільних конкурсах.

5. Підбір літератури .

6. Психолого - педагогічний семінар – практикум «Розвиток креативності учнів під час навчання та у  виховному процесі.(ІІІ тиждень березня)

ІV засідання: Спільна робота громадськості, школи та сім'ї  по вихованню в учнів свідомої дисципліни, культури поведінки, духовності та милосердя Травень

1. Спільна робота громадськості, школи та сім'ї у становленні особистості учня.

2. Проблемний стіл за участю батьків: "Умова спішного виховання дітей у родині":
- родина - міцний і дужний колектив;
- здоровий родинний мікроклімат і його вплив на формування особистості дитини;
- ставлення до найстарших членів родини;
- єдність вимог батьків та вчителів у ставленні до дитини.

3. Психолого – педагогічний практикум «Роль сім’ї в психологічному становленні школярів.

Час
Календар
с.Фурси на карті
Погода
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Copyright MyCorp © 2018